Serwis pogwarancyjny

Usługa serwisu Vortice została zaprojektowana i skonstruowana tak, aby zaspokoić potrzeby wszystkich stron, niezależnie od tego, czy są to użytkownicy końcowi, instalatorzy, hurtownicy czy detaliści

  • Dział Serwisu: +48 790 352 354 (informacje techniczno-handlowe, adresy punktów sprzedaży i Centrów Pomocy Technicznej);
  • Biuro Obsługi Klienta: +48 790 352 359 przez naciśnięcie 2 po odtworzeniu komunikatu (reklamacje, informacje techniczne itp.), obsługiwane przez automatyczną sekretarkę;
  • Kontakt mailowy: serwis@vestima.pl (reklamacje, informacje techniczne itp.)

Serwis pogwarancyjny: zawsze po Twojej stronie przez cały okres użytkowania produktu.

Dział Obsługi Posprzedażnej Vestima zapewnia obsługę klienta w celu rozwiązania wszelkich problemów związanych z instalacją produktu, jego prawidłowym użytkowaniem oraz pomoc w przypadku awarii, oferując wsparcie techniczne i części zamienne w celu przywrócenia jego działania.

Klientowi zapewniana jest wykwalifikowana pomoc przez cały cykl życia produktu, od jego sprzedaży i montażu, aż do ostatecznego demontażu i utylizacji.

To zobowiązanie jest realizowane poprzez ścisłą selekcję naszych partnerów serwisowych.